28 окт. 2011 г.

Manolachi a mai donat un apartament !



Judocanul Victor Florescu, care a devenit vicecampion mondial în anul 1999 la Birmingham şi-a primit premiul după 12 ani. Preşedintele Federaţiei de Judo, Veaceslav Manolachi i-a promis lui Florescu un apartament pe când era şeful direcţiei sport la Ministerul Educaţiei, însă mai târziu a fost eliberat din funcţie şi nu l-a putut oferi.

"Acum am găsit posibilitate să îndeplinesc ceea ce am promis. Am hotărât ca să-i oferim un apartament cu două odăi în valoare de 50 mii de euro", a spus preşedintele  FM de Judo, Veaceslav Manolachi.

Pe lângă asta, la adunarea anuală a Federaţiei de Judo din Moldova au fost oferite premii băneşti între două mii şi cinci mii pentru sportivii şi antrenorii, care au obţinut performanţe înalte în acest an.

"Federaţia a cheltuit din sursele extrabugetare trei milioane 96 de mii lei. Am asiugarat pe toţi sportivii de valoare la toate categoriile de vârstă le-am asigurat deplasările competiţii", a adăugat Manolachi.

În 2011, cele mai bune rezultate la judo au fost obţinute de Sergiu Toma, care a cucerit medalia de argint la Campionatul European din Istanbul şi medalia de bronz la mondialele de la Paris.